lookslikebritney

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Britneys LookALike - 16 juli 2010 01:12


Kalle är död! Jag fattar inte att han är borta! Och jag som önskade honom död... helvete, vad har jag gjort?! Och jag VET att det är mitt fel, jag har nästan bevis eller vad man ska säga!!!!! Ni vet mitt sms att ja hade sett han med Linn och ville att han skulle dö och inte ha nåt att göra med mej och allt sånt??? Mm, även om det typ var mitt i natten så läste han det och typ tog till sig!!!!!!!!!!!! å fy fan vad dåligt jag mår!!! assa i dödsanonnsen så står det ju "valde du att" och asså... han gjorde det. Han tog självmord!


Hur vet jag det, kanske ni tänker????? iförrgår (14 juli) typ klcokan åtta på morgonen, assa samma morgon som jag messade kalle, så ringde hans mamma på min mobil!!!!!!!!!! och hon sa att jag var tvungen att komma jättefort för det hade hänt en grej och jag klädde på mig assnabbt och sminkade mig lit eo och så! och när jag kommer dit, så är hon alldeles rödgråten, kalles mamma och jagh frågar vad har hänt? var är kalle?


Asså hon grät bara och visade upp mig på kalles rum, och på hans säng (rummet var tomt) låg det ett kuvär där det stod med kalles stil


Till ******


Eller det stog ju mitt namn och sen mitt mobilnummer, så att mamman hade kunnat ringa mig! i brevet (jag skriver bara typ, för asså pallar inte ta fram det igen börjar fan bara att gråta då) stod det:

*****!

Fick ditt sms, och började gråta, för jag trodde också att vi älskade varandra? Jag har inte gjort något med Linn, eftersom vi är ihop! Jag förstår inte var du fått det ifrån, men är det det du vill så vill jag inget annat än att lyda dig. Det bär emot, men jag älskar dig så mycket att jag gör vad som helst för dig.

Jag älskar dig för alltid, *****, men jag orkar inte med det här, plus att det är det du vill. Jag hoppas att du är nöjd nu, för jag har det bättre här än där hos dig, utan dig.

Jag älskar dig,

Kalle


Assa inser ni hur det var att läsa det?!?!?! Fy fan vad dåligt jag mår nu asså, har spytt asmånga gånger så mamma tror att jag har influensa, men jag har inte sagt nåt... fy FAN! Känns som att jag mördat honom, och jag kommer ju fan ha det på mitt samvete hela mitt jävla liv!!! Känner mig som dom där som mördade tess i enskede, FY FAN!!!!!! fan, vet inte vem jag ska snacka med!!!!! assa fan vad stört detta är!!!!!!!!! fyfanfyfanfyfanfyfaan asså!!!!



Fuck me, I don't deserve to live.


Britney

Presentation


Det här är en tjej som liknar britney spears, läs gärna bloggen, mejla och kommentera! pöss på er alla! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards