lookslikebritney

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Inte mycket men för nuet

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 01:56

nåra bilder på mej... ugly

  from the studio the studio

  typ osminkad... fulaste fetaste


  fy fan va snygg asså.... vill se ut som hon shit va olyckli ja e... fan lyllos hon om ja hade sett ut som hon hade fan nikolas kollat åt mej helvete va snygg


va tycker ni e snyggt? inte för att ja bryr mej, men kommentera fulnosar



kizzez


M (men ja ja börjar på m och?!?!!?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 20:22

Jag vill bara säga att den här bloggen är en bluff. De flesta bilder jag tagit är på Britney Spears, och därför har signaturen "sara" skämt ut sig totalt. Här är originalbilderna från till exempel "the studio".     Jag har censurerat och redige...

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 03:01


  omg koffe e me på känd intrnt bild!!! omg ja dör assnygg!!! han vill ha mig fast ja inte e så het som fucking snygga kissie   sneeky kizzez   M ...

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 02:18


HAR DU NÅGONSINvarit medvetslös? ofc, typ fyllan igårplayat? ja?hånglat med fler än 50 pers? dunnu.... kanske?hånglat med fler än 2 pers på en kväll? mer än degjort något riktigt dumt? ja, men det har vell alla?gjort något du verkligen ångrar? typåkt...

Av Britneys LookALike - 23 juli 2010 03:53


Till dig som sa fejk. : jävla wnb

Av Britneys LookALike - 23 juli 2010 03:11

sry sry sry sry för att jag inte uppdtr men assa ja har varit så jävla bizzy nu med kalle och allt de där ja har fan gått i terapi typ fem gng på sju dar!!!!! psykologkärringen höll fan på att ta livet av mej me sitt jävla snack... och alla bara hack...

Presentation


Det här är en tjej som liknar britney spears, läs gärna bloggen, mejla och kommentera! pöss på er alla! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards