lookslikebritney

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Usch vad taskig jag känner mig... :)

Av Britneys LookALike - 15 juli 2010 03:24

Har borstat tänderna och hoppat i min sov tshirt, fick nåra sms från Maya älskling, båda vi älskar snusk- och elakskämt (alltså snuskskämt och elaka skämt), och Maya darling messade nyss dessa små historier!

!Varning om man lätt tar illa upp,


eller vad man ska säga...!


Det är inte korven man blir tjock av, det är såsen, som flickan sa

Vad blir smart arab baklänges? Bara trams

En turk, en arab, en kines och en nigger sitter i en bil. Vem kör? Polisen

Vad säger man till en turk i kostym? Vi ber den åtalade att resa sig upp

Vet du hur man räddar en jude som håller på att drunkna? Nej? Bra

Vad är det för skillnad på en överkörd nigger och en överkörd grävling? Det är bromsspår framför grävlingen

Vad händer om en jude med stånd går in i en vägg? Han slår i med näsan

Skillnaden på en basketboll och en nigger? Man får inte sparka på en basketboll

 

Det var det!! Asså det är typ såna skämt vi håller på med, och nåra fler snuskiga också, men de pallar jag inte skriva nu, för jag ska sova!! men först kommer en liiten dikt! :D


Yes I'm crying

Can't you see I'm dying?

Sure, I'm trying

Sure, I'm crying

But you ain't trying


Jag skrev den för två veckor sen, när jag upptäckte det... han brydde sig f*n inte ett skit! Assa han bara svassa runt där med Linn o typ bara sket i mig, hur kan man göra så?!? hoppas fan att han går och dör asså!!!!!!! vet att man inte ska säga så o jag brukar inte det men fan vad jag önskar det alltså!!! fuck you kalle!!!! ska smsa honom nu...


såhära blev smset


fuck you kalle ditt as!! jag älskade dig men nu fan är det över hör du det!! ja har sett dig o linn, och fy fan för dig asså!!! vi är slut, finito, nothing!! hoppas fan att du dör, hör du det ditt jävla fucking AS!!!!!!! trodde vi hade nåt men du försökte ju inte ens!! fuck you, we're through!


tycker det är bra, för det är fan precis som jag känner!!!!



nu ska jag gråta mig till sömns över kalle det aset


Britney

 
 
Ingen bild

Bengt

15 juli 2010 03:58

Råkade komma in här på något sätt... läste din text och tänkte bara varna dig; skriv inte sådana sms i stundens hetta, det leder bara till problem. Detsamma gäller mejl, brev, telefonsamtal eller lappar, vänta tills du är utvilad, klar i huvudet och kan prata med Kalle ansikte mot ansikte. Vi får hoppas det går bra med lilla pojkvännen i alla fall.
Tack för mig!
Bengt

 
Ingen bild

Nora

25 juli 2010 03:25

Asso jävla rasist!!!! Skaffa ett fucking liv! Hora

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 20:22

Jag vill bara säga att den här bloggen är en bluff. De flesta bilder jag tagit är på Britney Spears, och därför har signaturen "sara" skämt ut sig totalt. Här är originalbilderna från till exempel "the studio".     Jag har censurerat och redige...

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 03:01


  omg koffe e me på känd intrnt bild!!! omg ja dör assnygg!!! han vill ha mig fast ja inte e så het som fucking snygga kissie   sneeky kizzez   M ...

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 02:18


HAR DU NÅGONSINvarit medvetslös? ofc, typ fyllan igårplayat? ja?hånglat med fler än 50 pers? dunnu.... kanske?hånglat med fler än 2 pers på en kväll? mer än degjort något riktigt dumt? ja, men det har vell alla?gjort något du verkligen ångrar? typåkt...

Av Britneys LookALike - 25 juli 2010 01:56

nåra bilder på mej... ugly   from the studio the studio   typ osminkad... fulaste fetaste     fy fan va snygg asså.... vill se ut som hon shit va olyckli ja e... fan lyllos hon om ja hade sett ut som hon hade fan nikolas kollat åt mej helv...

Av Britneys LookALike - 23 juli 2010 03:53


Till dig som sa fejk. : jävla wnb

Presentation


Det här är en tjej som liknar britney spears, läs gärna bloggen, mejla och kommentera! pöss på er alla! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards